Bico Industries este un producator si distribuitor de materiale pentru sisteme de izolatii: coltare, polistiren expandat, plasa de armare si dibluri pentru polistiren. Compania se afla pe primul loc in topul producatorilor de plasa de armare din fibra de sticla si in top 10 producatori de polistiren, avand o cifra de afaceri de 9,4 mil. EUR. in anul 2013. Managerii Bico Industries au ales sa implementeze solutiile integrate ERP, SFA si Business Intelligence de la Senior Software pentru a consolida pozitia companiei pe piata materialelor de constructii.
“Ca urmare a prezentarilor facute de catre principalii furnizori de soft ERP de pe piata am constatat ca SeniorERP acopera necesitatile si cerintele societatii. Functionalitatea softului este remarcabila, dat fiind timpul relativ scurt avut la dispozitie pentru implementare, dovada a faptului ca echipa de implementare si-a atins obiectivele si a reusit sa se faca inteleasa de toate compartimentele functionale ale SC Bico Industries SRL. Consideram ca abordarea Senior Software a fost una onesta, iar la bugetul alocat a oferit maximul de elemente (module si aplicatii) inglobate in produsul final.
Pe termen mediu dorim sa ne consolidam pozitia pe piata, o piata extrem de concurentiala, iar faptul ca avem un soft care ne prezinta oglinda fidela a activitatii noastre in timp real si putem lua decizii in consecinta, nu poate fi decat un argument in plus ca vom reusi.”
A declarat domnul Catalin Tirlea, Director Executiv Bico Industries.
Printre avantajele obtinute de Bico Industries in urma implementarii sistemelor Senior Software se numara:
- Automatizarea activitatii agentilor de vanzare de pe teren si imbunatatirea comunicarii dintre acestia si angajatii de la sediul central;
- O mai buna gestionare a activitatii de productie cu ajutorul unor instrumente precum: retete de productie, bonuri de intrare, de consum, wizard-uri de generare automata a documentelor, diverse rapoarte de stoc;
- Acces la rapoarte si analize actualizate cu privire la indicatori precum volumul, valoarea, trendul vanzarilor raportate la clienti, zone de vanzare, agenti de vanzari sau distributia costurilor si situatia achizitiilor pe centre de cost.