Studiu de caz VIDEO

Old Team Distribution: "In urma utilizarii sistemelor Senior Software, lucram intr-un mod centralizat si integrat"

Afla din video toate beneficiile obtinute de Old Team Distribution, un important distribuitor de bauturi din Romania, in urma implementarii unor sisteme integrate!

Beneficii obtinute de Old Team Distribution

Gestionarea corecta si eficienta a multiplelor operatiuni complexe, avand vizibilitate si control asupra intregului proces de distributie

Acces rapid la informatii esentiale, sustinand luarea de decizii strategice bazate pe date corecte si actualizate in timp real

Gestionarea corecta a peste 7.000 de produse unice in portofoliu, pe stoc permanent, si scurtarea timpilor de procesare a comenzilor

Automatizarea proceselor de raportare catre ANAF, inclusiv pentru e-Factura si e-Transport, precum si conformarea cu cerintele fiscale

Imbunatatirea eficientei intregii echipe de vanzari, datorita accesului in timp real la toate informatiile necesare in procesul de vanzare (produse, stocuri, preturi, politici comerciale etc.)

Reducerea timpului alocat activitatii de picking cu 30% si obtinerea unei acurateti de 100% in proces

Am achizitionat solutia SeniorERP cand eram doar patru angajati, iar decizia de a implementa un sistem ERP atat de devreme a venit ca urmare a complexitatii activitatii noastre. Avem foarte multe operatiuni complexe pe care trebuie sa le gestionam intr-un mod structurat si integrat, altfel riscurile de a pierde controlul asupra acestora sunt mari.

De la preluarea comenzilor in SFA de catre agenti, pana la pickingul realizat in depozit si pregatirea comenzilor pentru livrare, toate operatiunile se desfasoara in sistem. Acest lucru ne ofera un grad ridicat de transparenta asupra datelor si ne permite sa luam decizii informate si rapide.

Monica Dinu, Managing Partner - Old Team Distribution

“Acum avem toate informatiile la un click distanta”

Old Team Distribution si-a consolidat pozitia pe piata distributiei de bauturi din Romania printr-o dezvoltare strategica sustinuta de solutiile Senior Software. Parte a unui grup cu o experienta solida pe piata, compania si-a extins operatiunile de la import, in 2007, la distributie in 2010, adaptandu-se constant la cerintele pietei si diversificandu-si canalele de vanzare, de la HoReCa la retail si online.

Pentru a sustine aceasta crestere si pentru a optimiza operatiunile interne, Old Team Distribution a implementat sistemul SeniorERP, obtinand un mod de lucru centralizat, trasabilitate completa asupra proceselor si un control sporit al fluxurilor operationale. In plus, compania a reusit sa raspunda eficient cerintelor autoritatilor, automatizand gestionarea rapoartelor si a documentelor fiscale, inclusiv e-Factura si e-Transport.

Pe divizia de vanzari, solutia SFA le ofera agentilor acces in timp real la informatii esentiale, precum disponibilitatea produselor, politicile comerciale si preturile, optimizand astfel procesul de ofertare. In acelasi timp, implementarea sistemului WMS in depozite a imbunatatit operatiunea de picking, reducand semnificativ timpii de executie si asigurand o acuratete maxima in gestionarea comenzilor.

sistem erp cu aplicatie sfa si optimizare depozite wms

In prezent, datorita interconectarii dintre sisteme si a instrumentelor avansate de raportare si analiza, managementul companiei beneficiaza de o viziune clara asupra performantei operationale si comerciale. Accesul rapid la date actualizate in timp real permite luarea unor decizii strategice informate, optimizarea resurselor si adaptarea agila la dinamica pietei.

Implementarea sistemului WMS a adus imbunatatiri majore, printre care si reducerea timpilor de picking cu peste 30%. Daca anterior procesul de picking se desfasura pe parcursul intregii zile, acum reusim sa finalizam aceasta activitate in doar 5 ore, ceea ce este o realizare extraordinara. In plus, sistemul pentru managementul depozitelor a contribuit la cresterea acuratetei procesului de picking, ajungand aproape de 100%.

Legat de zona de raportare si analiza, Business Intelligence-ul este utilizat activ in toate departamentele noastre pentru luarea deciziilor strategice, fie ca este vorba despre analiza tendintelor de consum, comportamentul clientilor, cash flow, achizitii sau vanzari. Toate informatiile relevante sunt extrase rapid din softul BI, ceea ce ne ajuta sa luam decizii informate si rapide.

Monica Dinu, Managing Partner – Old Team Distribution

Despre Old Team Distribution

Infiintata in 2010, Old Team Distribution este o companie specializata in distributia de bauturi alcoolice si non-alcoolice. Compania gestioneaza un portofoliu de peste 7.000 de produse unice si colaboreaza cu mai mult de 100 de furnizori, atat pe plan local, cat si international. Reteaua de distributie include peste 2.000 de puncte de vanzare la nivel national, iar activitatea societatii se desfasoara in trei depozite logistice situate in Bucuresti, Brasov si Ploiesti.

Alege pachetul de solutii software care se potriveste cel mai bine modelului tau de business!

Afla mai multe despre solutiile integrate de la Senior Software

close-link
close-link
close-link
close-link