Am inlocuit vechiul soft (care era destul de limitat) cu WMS de la Senior Software, despre care stiu ca este o solutie completa. Sistemul face tot ceea ce mi-am dorit sa faca un WMS, plus multe alte lucruri care nu credeam ca sunt posibile si ma ajuta foarte mult. Asigura trasabilitate completa, oferind vizibilitate asupra stocului si a intregului proces, incepand de la receptia si depozitarea produselor in zona de paleti si trecerea acestora prin etapele de picking si livrare. Practic, stiu in orice moment, cu exactitate, ce traseu au urmat produsele respective, ceea ce mi se pare foarte important.
Cum va creste afacerea Ideal Feroluc din Bacau,
Ideal Feroluc, distribuitorul de accesorii pentru mobilier din Bacau, a automatizat activitatea din depozite si mare parte din procesul de vanzare, a realizat economii majore de timp si a obtinut acces in timp real la raportari si analize detaliate. Compania a ales sistemele integrate WMS, ERP si BI de la Senior Software, iar acum beneficiaza de trasabilitate completa, vizibilitate si control mai mare asupra businessului. |
Investitia in sisteme software performante i-a adus companiei Ideal Feroluc din Bacau economii considerabile de timp si o gestionare mai buna a resurselor. Axat pe importul si distributia de accesorii pentru mobilier si tapiterie, Ideal Feroluc a ales un pachet de softuri integrate de la Senior Software pentru a automatiza cat mai mult din procesele companiei si a accelera extinderea afacerii. Solutiile software folosite de distribuitor sunt:
- WMS – soft pentru managementul depozitelor
- SeniorERP – solutie ERP pentru planificarea si gestionarea resurselor
- SeniorVisualBI – sistem Business Intelligence pentru analiza si raportare
Managerii Ideal Feroluc au reusit sa elimine cateva provocari majore cu care se confruntau anterior in depozit, precum: managementul ineficient al taskurilor si proceselor de vanzari sau dificultatile in alegerea si instruirea angajatilor. Activitatea din cele doua depozite ale companiei (Bacau si Brasov) a fost optimizata cu softul WMS, care, prin digitalizarea proceselor, a reusit sa simplifice modul de lucru, astfel incat sa poata fi asimilat in doar cateva zile, chiar si de catre angajatii noi, fara experienta.
Prin automatizarea fluxurilor de lucru din spatiile de depozitare, furnizorul a scurtat semnificativ timpii de picking si de etichetare. Compania a imbunatatit acuratetea informatiilor si gestioneaza mai eficient stocul si taskurile din depozite. Marfa poate fi depozitata in functie de cantitatea pe locatii, iar asezarea la raft se poate face tinand cont de sezonalitate sau alte criterii esentiale pentru bunul mers al afacerii. In plus, verificarile din zona de livrare se desfasoara rapid si corect, existand optiunea de a creea rute optime pentru eficientizarea livrarilor.
Noi ambalam foarte multe manere si accesorii, iar in vechiul program operatiunile de etichetare consumau prea multe resurse. Alocam cam un minut pentru fiecare reper, iar la 1000 de repere / zi, ajungeam la 1000 de minute dedicate de angajati doar pentru acest task, adica 40% din munca in program. Acum, totul se rezuma la cateva secunde per reper datorita WMS-ului de la Senior Software. Pur si simplu tastez codul intern, introduc cantitatea, apoi scanez si iese eticheta.
Avem control total asupra marfurilor, lucru care inainte nu se intampla deoarece stiam doar cat este stocul total din toate locatiile. Cu WMS stim oricand, cu exactitate, ce stoc si ce cantitate avem pe fiecare locatie si putem sa punem marfa in depozit tinand cont de astfel de criterii. Facem inventar pe locatie fara sa intrerupem vanzarile, ceea ce iarasi conteaza enorm.
- a completat Lucian Mariut.
Prin investitia in solutiile ERP si BI compania si-a propus sa automatizeze operatiunile financiare si contabile, sa personalizeze politica de preturi (discounturi, praguri etc.) si sa valorifice inteligent resursele organizatiei. Echipa Ideal Feroluc poate realiza o gama larga de rapoarte in functie de diferite criterii si poate urmari fluxul de comenzi pe trimestru.
SeniorERP asigura control asupra costurilor si imbunatateste profitabilitatea prin definirea si urmarirea indeaproape a centrelor de cost si profit, instrumente utile mai ales in contextul in care Ideal Feroluc are in plan deschiderea de noi filiale. In plus, aplicatia mobila ERP le permite agentilor de vanzari sa preia si sa introduca usor in sistem comenzile de clienti, sa realizeze oferte, sa vizualizeze facturile neincasate si, nu in ultimul rand, sa-si urmareasca targetele de vanzari.
Nu in ultimul rand, odata cu automatizarea si optimizarea fluxurilor de lucru, distribuitorul din Bacau va putea sa isi extinda afacerea fara ca acest lucru sa implice suplimentari masive de personal.
Despre Ideal Feroluc
Ideal Feroluc este o companie cu sediul in Bacau, specializata in importul si distributia de accesorii functionale si decorative pentru mobilier, tapiterie, dulgherie si tamplarie. Firma si-a inceput activitatea in 2011 ca o afacere de familie, iar, in prezent, Ideal Feroluc dispune de doua depozite in Brasov si Bacau, de 250 si respectiv 2000 mp, un magazin fizic destinat producatorilor de mobila, un magazin online (idealferoluc.ro) si un personal format din 50 de angajati. Ideal Feroluc are o cifra de afaceri ce depaseste 5 milioane de euro.
Citeste si:
Instal Impex a redus cu 75% timpul petrecut pe operatiuni de aprovizionare si a imbunatatit procesul de vanzare, folosind sisteme de la Senior Software
Distribuitorul de obiecte sanitare, Instal Impex, a reusit sa obtina economii majore de timp in procesele de business, sa reduca costurile si sa creasca vanzarile, optimizand operatiunile…
Gospodaria 9 a scazut cu 65% timpul de procesare a unei comenzi, cu sistemul ERP de la Senior Software
Trek Tor Sell, retailerul de utilaje agricole si produse de zootehnie, ce detine magazinul online Gospodaria 9, a optimizat activitatea de cand foloseste o solutie ERP moderna si scalabila. Cu ajutorul sistemului, distribuitorul proceseaza rapid…
Distribuitorul ACM Grup: “Cu aceasta platforma B2B, clientii nostri au absolut totul integrat, la fel ca si noi, orice informatie fiind la un click distanta”
Furnizorul de feronerie si accesorii pentru mobila ACM GRUP a simplificat procesul de comanda si a crescut volumul vanzarilor in urma unui parteneriat cu Senior Software…
Spy Shop a automatizat intregul flux de vanzare si a redus cu 80% timpii de picking, folosind sistemele Senior Software
Spy Shop, lider al pietei online din Romania in distributia de sisteme de securitate, a conectat toate fluxurile de lucru si a optimizat operatiunile logistice si de vanzari cu…
Producatorul branzeturilor Torockoi si-a optimizat activitatea cu solutiile Senior Software si se pregateste sa intre pe noi piete din Europa
Producatorul branzeturilor Torockoi – De Coltesti, urmareste si controleaza optim procesul de productie, de la lansarea comenzii pana la obtinerea produsului finit, cu sistemul…
Suita completa de sisteme integrate pentru optimizarea productiei, prezentata de Senior Software in cadrul Intek 2024
In perioada 09 – 11 aprilie, Senior Software va fi prezent la Intek 2024, targul de tehnologie pentru automatizarea productiei, gazduit de Centrul de Evenimente si Conferinte Lux Divina din Brasov. Participa Gratuit la eveniment!
Distribuitorul Light Candel Art a optimizat activitatea logistica si a redus cu 30% timpul de pregatire comenzi
Light Candel Art a eficientizat fluxurile de lucru din companie cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software. Distribuitorul de lumanari din Ilfov are acces usor si in timp real la…
Sedona si-a optimizat activitatile de vanzare cu solutia SeniorERP
Sedona ALM, distribuitor de aparatura fiscala, a inlocuit vechile aplicatii neintegrate cu solutia ERP de la Senior Software. Compania a eliminat astfel situatii precum lipsa accesului in timp real la date de interes, implicarea unui numar mare de resurse in…