Instal Impex a redus cu 75% timpul petrecut pe operatiuni de aprovizionare si a imbunatatit procesul de vanzare, folosind sisteme de la Senior Software

Distribuitorul de obiecte sanitare, Instal Impex, a reusit sa obtina economii majore de timp in procesele de business, sa reduca costurile si sa creasca vanzarile, optimizand operatiunile cu privire la stocuri, gestionarea resurselor si procesul de comanda. Aceste schimbari au fost posibile in urma implementarii unor sisteme software integrate ce au facilitat accesul la informatii actualizate de business si au eliminat activitatile care nu aduceau plus valoare companiei.

Cu o experienta de peste 25 de ani pe piata distributiei de obiecte si instalatii sanitare, Instal Impex a implementat treptat programe performante pentru managementul integrat al afacerii, puse la dispozitie de Senior Software, iar rezultatele investitiilor in tehnologie nu au intarziat sa apara. Cu ajutorul acestora, managerii companiei din Arad pot trasa intr-un timp scurt cele mai eficiente directii de business si nu rateaza nicio oportunitate de a eficientiza procesele si a creste vanzarile.

Digitalizarea unui business cu solutii integrate, cum sunt cele de la Senior Software, este foarte importanta intr-o companie, deoarece iti ofera vizibilitate si control asupra afacerii. Toate sistemele de care dispunem sunt integrate cu solutia ERP, astfel incat datele sunt operate o singura data si sunt disponibile instant si fara eroare in programele informatice pe care le utilizam. Avand orice informatie de interes la un click distanta, noi am putut oricand interveni in timp real pentru a preveni problemele legate de costuri, vanzari sau de alte situatii.

instal impex logo client senior software testimonial companie
Daniel Mitrea
Director de Achizitii - Instal Impex

De cand foloseste solutiile SeniorERPsoft ERP de gestionarea resurse, SeniorVisualBIsoftware BI de analiza si raportare, SeniorInventory soft de optimizare stocuri si SeniorB2Bplatforma ecommerce pentru tranzactii business-to-business, distribuitorul:

A redus cu 75% timpul de analiza si lansare comenzi de aprovizionare

Are acces instant la date actualizate de business, pe care le prelucreaza rapid si corect

Poate genera oricand rapoarte personalizate despre stocuri, vanzari, clienti, furnizori

Estimeaza cat mai precis necesarul de stoc si poate realiza forecast pana la un an

Are acces la niveluri de stoc din toate locatiile si la multiple metode de aprovizionare

A diminuat nivelul de stoc imbatranit de la 22% la 18% si a minimizat costurile

A crescut productivitatea agentilor de vanzari si volumul produselor vandute

Proceseaza rapid si corect comenzile din teren si cele provenite din portalul B2B

A imbunatatit semnificativ relatia cu clientii si a accelerat ritmul de dezvoltare a afacerii

dashboard sisteme software erp, business intelligence, inventory, b2b

Compania, a carei cifra de afaceri se ridica la peste 22 de milioane de euro, a inceput colaborarea cu Senior Software din dorinta de a fluidiza fluxul de date si a elimina activitatile redundante. Pachetul extins de sisteme performante de la Senior Software permite conectarea proceselor din companie, gestionarea integrata a tuturor zonelor de business si dezvoltarea accelerata a afacerii (studiu de caz VIDEO). De la inceperea colaborarii cu Senior Software, distribuitorul a inregistrat o crestere de circa 12 milioane de euro in ceea ce priveste cifra de afaceri, rezultat obtinut cu ajutorul tehnologiilor moderne folosite in gestionarea afacerii.

Componenta mobila a solutiei SeniorERP ajuta agentii de vanzari in preluarea si incarcarea cu usurinta a comenzilor de clienti in sistem. Prin ERP Mobile, agentul are acces instant la situatia reala a stocului, poate vizualiza usor tot portofoliul de produse, detaliile si poate sa oferteze cat mai multe produse clientilor, iar comenzile ajung efectiv in cateva minute in back office pentru procesare. Sistemul Inventory, pe de alta parte, fiind perfect integrat cu ERP, te ajuta sa dispui de toate informatiile de care ai nevoie pentru a lua o decizie asupra comenzii.

Sistemul de Business Intelligence ne-a ajutat sa economisim extrem de mult timp. Odata ce iti construiesti un raport, fie ca este vorba despre vanzari, aprovizionare sau stocuri, datele sunt actualizate automat pe masura ce au loc schimbari. Ceea ce in trecut presupunea cateva ore de lucru, acum se rezuma la doar cateva minute. O alta decizie importanta pentru noi a fost implementarea solutiei B2B. Clientul poate sa vizualizeze istoricul de comenzi si portofoliul de produse direct din portal, sa descarce fise tehnice si sa lanseze comanda, sa vada scadentarul si ce creante are de plata.

Daniel Mitrea, Director de Achizitii - Instal Impex

Inainte de parteneriatul cu Senior Software, prelucrarea datelor consuma mult timp si acuratetea acestora nu era asigurata. Datele dispersate si procesarea cu intarziere a informatiilor facea dificila depistarea din timp atat a unor probleme, cat si a oportunitatilor de crestere a veniturilor. Vechile aplicatii au dus inclusiv la pierderea unor vanzari din cauza unor situatii precum lipsa vizibilitatii asupra stocului real de marfa.

Despre Instal Impex

Fondata in 1998, compania Instal Impex distribuie o gama larga de obiecte si instalatii sanitare si termice, inclusiv sub brandul propriu. Activitatea este desfasurata cu ajutorul unei echipe formata din 125 de angajati si prin intermediul a 4 depozite in suprafata de 5.500 mp (localizate in Arad, Bucuresti, Cluj si Iasi), 2 magazine fizice (in Timisoara si Arad) si un magazin online. Compania dispune de mai multe canale de vanzare impartite pe 4 categorii principale: distributie, proiecte, DIY si retail.

Citeste si:

close-link
close-link
close-link
close-link