SeniorInventory

Sistem pentru automatizarea si optimizarea proceselor de aprovizionare si planificare stocuri

Planifica si optimizeaza stocurile, generand rapid comenzi de aprovizionare, transfer sau productie

Planifica si optimizeaza stocurile, generand rapid comenzi de aprovizionare, transfer sau productie

SeniorInventory este o solutie de previzionare si optimizare a stocurilor, care iti indica ce sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa aloci marfa.

Sistemul iti permite sa reduci investitia in stocuri si sa cresti productivitatea angajatilor datorita functionalitatilor ce automatizeaza activitatile specifice aprovizionarii, precum planificarea necesarului de stoc sau generarea comenzilor de aprovizionare, transfer sau productie.

Interfata intuitiva a programului faciliteaza accesul rapid la informatii, permitand angajatilor sa evalueze situatia stocurilor in timp real si sa identifice din timp eventualele probleme, pentru a le rezolva prompt si eficient. In plus, sistemul te ajuta sa obtii pana la:

0%
Reducere a timpului
de aprovizionare
0%
Crestere
a vanzarilor
0%
Reducere in
siguranta stocului
0%
Diminuare
a cheltuielilor

Am observat o reducere semnificativa a timpului necesar pentru analiza si lansarea comenzilor de aprovizionare. De exemplu, daca inainte un coleg de la aprovizionare petrecea 4-5 ore pentru a procesa o analiza a unui furnizor cu 1.000 de articole, acum acest timp s-a redus la doar o ora, maxim o ora si jumatate. Aceasta eficienta nu doar ca accelereaza procesul, dar ne permite sa ne concentram mai bine asupra altor activitati esentiale, imbunatatind astfel productivitatea generala a echipei.

Daniel Mitrea, Director Achizitii - Instal Impex

Gestionezi eficient stocurile pentru un numar nelimitat de locatii

Cu sistemul SeniorInventory, planificarea, gestionarea si optimizarea stocurilor se realizeaza mult mai eficient si mai simplu, programul luand in considerare toate elementele necesare in proces, precum cererea si obiectivele cu privire la nivelul de servire, pentru fiecare articol individual din fiecare locatie.

Sistem de alerte

Evidentiezi problemele legate de stoc care necesita atentie: articolele cu stoc insuficient sau epuizabil in orizontul de planificare. De asemenea, alertele te ajuta sa eficientizezi procesul de planificare, prioritizand activitatile in functie de importanta pe care o au acestea.

Previzionare stocuri

Gestionezi cu usurinta articolele cu viteza mica de rotatie, cerere variabila sau sezoniera. Orice modificare manuala asupra previziunii este usor de facut: modifici cantitatea aferenta unei luni, iar sistemul va efectua automat noua planificare, pastrand si valoarea initiala pentru referinta.

Optimizare stocuri

Analizezi cererea curenta si previzionezi cererea viitoare de stoc si evidentiezi inconsistentele si situatiile exceptionale care necesita atentie. Astfel, poti aplica masurile necesare pentru a acoperi cererile actuale si viitoare ale clientilor si in acelasi timp pentru a minimiza in siguranta stocurile.

Planificare
multi-locatie

Cu SeniorInventory optimizezi stocurile pentru un numar nelimitat de locatii. Modalitatea de reaprovizionare este configurabila, fiind posibila astfel previzionarea, planificarea si reaprovizionarea corespunzatoare a fiecarui articol din fiecare locatie.

SeniorInventory este un sistem complet pentru gestionarea stocurilor, care oferta beneficii precum:

Timpi de planificare redusi

SeniorInventory genereaza dinamic prognoze, stabileste cantitati optime de stoc si afiseaza zilnic un plan complet de reaprovizionare. Sistemul automatizeaza procesul de verificare si setare a stocurilor de siguranta, precum si stabilirea achizitiilor sau transferurilor de stoc, permitandu-ti astfel sa te concentrezi doar pe revizuirea si aprobarea sugestiilor generate automat. Astfel, poti reduce timpul dedicat planificarii, eficientizand procesele si optimizand resursele companiei tale.

Cash-flow pozitiv pentru companie

SeniorInventory te ajuta sa stochezi cantitatea optima de marfa, ceea ce inseamna ca vei putea evita atat situatiile de suprastoc, in care trebuie sa suporti cheltuieli mari de depozitare, cat si cele de substoc, care pot sa duca la scaderea vanzarilor. Mai mult, sistemul ia in calcul toate variabilele care ar putea influenta marimea cererii, precum sezonalitatea sau trendurile, astfel incat stocurile sa fie permanent corelate cu vanzarile.

Clienti mai multumiti

Pe baza istoricului de vanzari, este previzionata cererea viitoare, iar pornind de la aceasta, sistemul calculeaza zilnic cantitatea de marfa necesara pentru a o acoperi. Deoarece este integrat si cu sistemul ERP al companiei, toate ordinele de transfer sau de achizitie vor fi transmise automat catre acesta pentru a fi procesate in cel mai scurt timp, ceea ce face ca livrarea sa se poata realiza mai rapid. Astfel, cu SeniorInventory reusesti sa ai clienti mai multumiti fara costuri mai mari si fara a fi nevoit sa stochezi cantitati mari de marfa.

Angajati mai productivi

Cu SeniorInventory angajatii beneficiaza de modalitati facile de verificare a stocurilor unui numar mare de produse, prin gruparea acestora in functie de anumite caracteristici comune. In plus, sistemul permite programarea verificarilor pe fiecare grup in parte si setarea de alerte care sa ii avertizeze atunci cand trebuie sa verifice un anumit grup.

SeniorInventory acopera cu succes toate etapele procesului de aprovizionare

1. Previzionare

In functie de comenzile anterioare ale clientilor, sistemul previzioneaza cererea viitoare probabila.

2. Propunere stocuri

In continuare, solutia calculeaza necesarul de stoc pentru a satisface comenzile anticipate conform prognozei si a nivelului minim procentual de acoperire dorit.

3. Stabilire necesar

Sistemul recomanda apoi achizitionarea sau transferul produselor necesare, avand in vedere stocurile disponibile in toate locatiile companiei, prevenind astfel atat suprastocarea, cat si pierderile asociate.

4. Grupare si verificare

Articolele pot fi grupate pe baza unor caracteristici comune, facilitand verificarea rapida a stocurilor chiar si pentru nomenclatoare mari de produse. SeniorInventory planifica automat aceste verificari la intervale specifice, in functie de fiecare grup si de necesitati.

5. Modificari in timp real

In caz de comenzi neprevazute sau constrangeri financiare, setarile sistemului pot fi ajustate prompt pentru a raspunde rapid noilor conditii.

SeniorInventory acopera cu succes toate etapele procesului de aprovizionare

Cum functioneaza aplicatia de optimizare stocuri?

Cu ajutorul tehnologiei avansate care sta la baza sistemului SeniorInventory, activitatile de prognozare, planificare si stabilire a cantitatii optime de stoc se desfasoara intr-un mod mult mai simplu si in timp real, astfel:

cum functioneaza sistem software pentru optimizare stocuri - integrare soft ERP INVENTORY

Studiu de caz VIDEO

Instal Impex a redus cu 75% timpul pentru analiza si lansarea comenzilor de aprovizionare, a minimizat costurile de business si a imbunatatit vanzarile

Compania din Arad si-a imbunatatit activitatea folosind solutia SeniorInventory pentru gestionarea proceselor de aprovizionare si planificare stocuri!

Afla mai multe detalii de la unul din expertii nostri in logistica. Solicita o demonstratie personalizata!

Vezi cum se potriveste solutia SeniorInventory modelului tau de business!


Integrare cu ERP

Beneficiile integrarii solutiei Inventory cu sistemul ERP pentru gestionarea resurselor

Integrand aplicatia de optimizare a stocurilor cu sistemul software ERP, informatiile referitoare la stocuri, vanzari, comenzi si locatii de aprovizionare circula fluid in cadrul companiei.

Aceasta interconectare permite transmiterea automata catre ERP a comenzilor de productie, aprovizionare si transfer, in functie de necesitati. Astfel, se economiseste timp semnificativ si se imbunatateste acuratetea datelor, ceea ce duce la o satisfactie mai mare a clientilor prin livrari mai corecte si mai rapide.

Ai nevoie de mai multe informatii?

Descarca prezentarea completa a Solutiei INVENTORY!
close-link
close-link
close-link
close-link
close-link