Infografic: Cum arata un magazin online automatizat
versus o afacere neautomatizata

Activitatea companiilor din Romania a fost afectata de situatia actuala, iar majoritatea clientilor s-au mutat online.

Pentru a raspunde nevoilor in schimbare ale cumparatorilor, dar si pentru a face fata provocarilor lucrului de la distanta, afacerile isi vor desfasura activitatea din ce in ce mai mult pe internet. O simpla platforma de comert electronic nu este intotdeauna de ajuns, iar pentru a fi cu adevarat eficiente, acestea au nevoie de softuri integrate care conecteaza si automatizeaza toate procesele si fluxurile de lucru din companie.

Iata diferentele majore dintre un magazin online automatizat si integrat si o afacere neautomatizata:

Design personalizat

100% personalizare a magazinului online, dupa cele mai noi tendinte din piata.

Optiuni nelimitate produse

Variante de culori si marimi, posibilitate atasare documente, imagini, video-uri etc.

Adancime infinita categorii

Clasificari de produse cu un numar nelimitat de ramificatii.

Pagini speciale

Listare separata produse noi, aflate la promotie, cu caracteristici similare.

Administrare utilizatori

Administrare securizata a comenzilor, facturilor; notificari la schimbarea starii comenzi.

Integrare cu ERP

Preluare preturi, stocuri, informatii despre clienti si comenzi in timp real.

Notificari pe email

Informare automata clienti la schimbarea statusului comenzilor lansate.

Rapoarte si analize

Urmarire comportament client pe site: pagini vizitate, timp petrecut, produse preferate.

Autoadministrare date clienti

Informatii personale usor de administrat: parola, adrese de livrare/facturare.

Integrare curieri

Cost de livrare calculat automat, configurabil sau chiar gratuit peste o anumita suma.

Alerte de pret/stoc

Sistem de alerte pentru avertizarea clientilor in legatura cu modificarile de stoc sau pret.

Modalitati multiple de plata

Plati ramburs, integrare cu procesatori de plati online cu cardul sau in rate.

Istoric comenzi

Urmarirea istoricului comenzilor si nu numai, accesibila oricarui client inregistrat.

Live chat

Suport si asistenta oferite live in anumite intervale orare predefinite.

Cont client optional

Lansarea comenzilor fara existenta unui cont, creare automata cont dupa prima comanda.

Comentarii si review-uri

Implementare sistem de comentarii si review-uri pentru produsele din site.

Remarketing cos abandonat

Retinerea continutului cosului si notificari prin email pentru clientii inregistrati.

Bannere promotionale

Statice sau animate, generate automat pe categorii sau pe produse.

Up-sell si cross-sell

Promotii de tip: “alti clienti au cumparat si…” sau “produsul x se potriveste cu y”.

Vouchere si cupoane

Cu restrictii pe categorii/produse, limita de timp, discount valoric sau procentual.

Comparatoare de preturi

Feed-uri pentru comparatoare de preturi: compari.ro, price.ro, shopmania.ro

SEO integrat

Integrare cu motoare de cautare, meta tags manual sau automat, Google sitemap.

Abonare la newsletter

Fereastra de abonare la newsletter de tip pop-up, cu diverse oferte promotionale.

Retele sociale

Recomandare pagini sau produse prin intermediul retelelor sociale.

Senior Software pune la dispozitia companiilor o platforma ecommerce de vanzari B2C, accesibila de pe orice dispozitiv digital si usor de personalizat. Platforma ecommerce Senior Software Romania pentru magazine online de vanzari B2C ajuta la simplificarea proceselor din companie si ofera instrumentele necesare pentru obtinerea performantelor dorite in vanzari.

Afla mai multe despre sistemele integrate
pentru afaceri online automatizate!

close-link
close-link
close-link
close-link