Distribuitorul de unelte pentru debitare, frezare, gaurire si echipamente de protectie Timar Distrib a ales solutiile Software pentru a beneficia de un sistem informatic integrat, capabil sa sustina cresterea companiei.
“Am decis ca avem nevoie de un sistem ERP in momentul in care compania a inceput sa se extinda din ce in ce mai mult. In plus, ne-am dorit sa avem o situatie mai clara a tot ceea ce inseamna aprovizionare, vanzare, marketing, contabilitate. Implementarea softului ERP a avut loc intr-un moment potrivit, avand in vedere ca firma se confrunta cu unele probleme, incepand cu partea de contabilitate si terminand cu tot ceea ce inseamna vanzare. Am ales solutia SeniorERP pentru ca era important nu doar sa avem un sistem informatic, ci sa avem unul foarte bun.”
Declara domnul Marian Ciungu, Proprietar Timar Distrib.
Astfel, reprezentantii de vanzari ai companiei Timar Distrib preiau comenzile direct de la sediul clientilor cu ajutorul solutiei mobile SFA pe Android. Mai departe toate comenzile de la clienti sunt trimise in mod automat catre ERP, iar de aici sunt transmise la depozit, in WMS. In depozit angajatii realizeaza picking-ul, mai exact colectarea marfurilor comandate de client, iar dupa efectuarea picking-ului, WMS-ul trimite o confirmare catre ERP. Odata cu aceasta sunt actualizate si cantitatile din comanda, astfel incat sa poata fi emise documentele ulterioare precum avize, facturi etc.
Solutia Business Intelligence este utilizata de catre managerii Timar Distrib pentru urmarirea indicatorilor afacerii, precum: vanzari grupate pe agenti, grupe de produse sau zone de vanzare, profitabilitatea pe fiecare produs in parte, repartizarea veniturilor si a cheltuielilor pe centre, evolutia stocurilor, necesarul de aprovizionat samd.