Trima – Birotica & Papetarie importa si distribuie produse de papetarie si birotica si se afla in prezent in primii 10 furnizori de papetarie din Romania. Odata cu cresterea afacerii, sistemul informatic utilizat anterior nu a mai putut tine pasul si astfel managerii firmei au ales SeniorERP, o solutie informatica flexibila, de ultima generatie tehnologica, capabila sa sustina dezvoltarea companiei. Ulterior, pentru a-si consolida canalul de vanzari online, au implementat si SeniorE-commerce, platforma de comert electronic integrata cu sistemul ERP.
“In alegerea solutiilor au contat atat experienta Senior Software in domeniul nostru de activitate, cat si faptul ca sunt sisteme dezvoltate local, adaptate la legislatia si sistemul nostru contabil. Iar dupa parerea mea, beneficiul major al utilizarii unui sistem ERP este partea de rapoarte, radiografia aceasta pe care o poti face in orice moment asupra afacerii. Mie, ca manager, mi-a simplificat mult viata. Lucruri pe care inainte le faceam in doua zile acum le fac in doua ore. Spre exemplu, comisioanele agentilor de vanzari obisnuiam sa le calculez manual, insa acum le stabilesc pe baza rapoartelor intr-un timp mult mai scurt.”
A declarat doamna Cornelia Radovici, Proprietar Trima - Birotica & Papetarie.
In plus, implementarea sistemului ERP de la Senior Software a facilitat accesul la informatiile privitoare la comenzi, situatia stocurilor si preturi, ceea ce a dus la micsorarea timpului de raspuns la solicitarile clientilor si implicit cresterea calitatii relatiilor cu acestia.
Urmarind tendinta clientilor de a se indrepta catre mediul online, Trima a decis sa implementeze portalul de vanzari online SeniorE-commerce, pe care l-au integrat cu SeniorERP. Integrarea magazinului online cu sistemul ERP a adus companiei beneficii precum:
- accelerarea procesului de cumparare online;
- eliminarea erorilor umane;
- scaderea timpului de livrare.