Senior Software anunta o crestere de 26% a vanzarilor in S1 2012, fata de perioada similara a anului trecut. Evolutia pozitiva se datoreaza atat investitiilor permanente in cresterea intuitivitatii sistemelor oferite, cat si a specializarii si pregatirii angajatilor. Alaturi de sistemele destinate managementului lantului logistic adaugate in portofoliu in anul curent, compania anunta pentru aceasta toamna lansarea unor noi solutii dedicate automatizarii si optimizarii activitatilor de promovare si vanzare.
“Piata de sisteme informatice pentru managementul afacerilor a atins o etapa in care reputatia calitatii si profesionalismului manifestat in proiectele de implementare devine un criteriu din ce in ce mai important pentru clienti. Acestia au nevoie de solutii complexe, dar usor de gestionat, care sa le acopere complet necesitatile dinamice de urmarire a activitatii, si nu in ultimul rand de anticipare si intelegere a nevoilor din partea furnizorului de software. In consecinta, reusim sa crestem constant pentru ca nu ne abatem de la obiectivul asumat: de a oferi sisteme performante de ultima generatie tehnologica valorificate prin know-how si investitii permanente in dezvoltarea resursei umane.”
A declarat Daniel Toma, Directorul General al Senior Software.