Accesoria Group – distribuitorul de accesorii pentru mobilier si sisteme pentru amenajari interioare, a ales in urma cu 5 ani sistemele integrate ERP, Business Intelligence si SFA de la Senior Software. Compania a evoluat constant de-a lungul timpului, in 2015 inregistrand o cifra de afaceri cu aproximativ 25% mai mare fata de anul anterior.
“In anul 2010, dupa 5 ani in care activitatea companiei a crescut, ne-am dat seama ca avem nevoie de un sistem integrat de management al afacerii. Analizand solutiile existente pe piata, am identificat in Senior Software un partener care a inteles complexitatea activitatii noastre si ne-a oferit cele mai bune raspunsuri la provocarile ridicate. Viziunea acestuia si capacitatea de a oferi solutii personalizate ne-au ajutat sa eficientizam procesele din cadrul companiei si sa ne atingem obiectivele. Ulterior, odata cu dezvoltarea retelei de clienti, am apelat la Senior Software si in ceea ce priveste solutia SFA, pentru ca am dorit sa reducem timpii de preluare si de prelucrare a comenzilor, urmarind prin aceasta actiune cresterea volumului vanzarilor zilnice.ā
A declarat domnul Dinu Chirica, Managing Partner Accesoria Group.
In urma implementarii solutiei SeniorERP, compania Accesoria Group a obtinut numeroase beneficii, precum imbunatatirea comunicarii interne datorita accesului in timp real la informatii si cresterea vitezei de operare a documentelor datorita capacitatii sistemului de a automatiza procesele repetitive. Toate acestea au dus la eficientizarea proceselor interne specifice activitatii de distributie a companiei.
Managerii Accesoria Group au implementat si SeniorVisualBI – solutia de analiza si raportare dezvoltata pe platforma Tableau Software, lider mondial in vizualizarea datelor. Datorita integrarii acesteia cu sistemul ERP managerii pot urmari in timp real indicatori precum valoarea achizitiilor, cash-flow, vanzari, adaos comercial, profit, astfel incat sa poata lua cele mai bune decizii.
Ulterior, compania a implementat si SeniorSFA – pentru automatizarea activitatii reprezentantilor de vanzari. Solutia le permite agentilor de vanzari sa aiba acces direct de pe aplicatia mobila la datele cu privire la clienti si stocuri, iar comenzile de vanzare sunt trimise direct catre ERP, fiind redus astfel timpul de preluare si prelucrare al acestora.
Citeste comunicatul integral pe www.seniorerp.ro.