Platforma CRM cu 4 milioane de utilizatori la nivel mondial
SeniorCRM este dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 4 mil. de utilizatori in intreaga lume, si poate fi integrat cu usurinta cu alte produse Microsoft precum Outlook sau Sharepoint, astfel incat sa se adapteze cu usurinta nevoilor oricarei afaceri.
Datorita simplitatii in utilizare, managerii isi pot crea usor rapoartele si graficele dorite, astfel incat sa obtina rapid informatii cu privire la vanzari, indicatori de performanta, nevoile clientilor, rezultatele activitatilor de promovare sau statusul solicitarilor de service, contribuind astfel la cresterea satisfactiei clientilor si generarea de vanzari.
Conecteaza toate departamentele si ofera experiente unice clientilor
Cu SeniorCRM toti angajatii au acces la o baze de date comuna, iar orice informatie nou adaugata este disponibila imediat in sistem, beneficiul principal fiind o comunicare optima atat intre angajati, cat si cu clientii sau partenerii. Astfel, daca de exemplu un consultant de vanzari preia atributiile altuia, acesta va putea afla direct din CRM istoricul interactiunilor cu clientul respectiv. Bineinteles, accesul utilizatorilor la informatiile din sistem se realizeaza conform politicii de securitate stabilita la nivel de companie.
Automatizeaza activitatile repetitive cu fluxuri de lucru personalizate
In SeniorCRM ai la dispozitie o serie de fluxuri de lucru predefinite, pe care le poti personaliza in functie de nevoile si specificul companiei tale. Fiecare dintre acestea contine o serie de etape, care la randul lor sunt alcatuite din pasi obligatorii de urmat. Prin intermediul fluxurilor poti automatiza cele mai uzuale activitati interne, spre exemplu avansarea unui potential client de la o etapa la alta in procesul de vanzare sau alocarea corecta a solicitarilor de service catre utilizatorii responsabili.
Alege doar modulele si functionalitatile potrivite afacerii tale
In functie de activitatile desfasurate, structura modulara a sistemului CRM permite implementarea treptata. Daca de exemplu in companie exista un departament dedicat acordarii de suport clientilor, insa activitatile de promovare sunt putine, atunci cu siguranta nu vei avea nevoie de modulul de marketing. Ulterior, pe masura ce afacerea evolueaza, poti adauga cu usurinta noi functionalitati. De asemenea, pentru un control mai eficient al activitatii, SeniorCRM poate fi integrat si cu alte sisteme de management din companie: ERP, Business Intelligence etc.