Membru al Asociatiei “Produs in Bucovina”, producatorul branzeturilor Laktotrio, comercializate in peste 500 de magazine fizice, a decis sa imbunatateasca strategiile de business si sa optimizeze gestionarea resurselor prin investitii in tehnologie.
In acest sens, Laktotrio a ales din portofoliul Senior Software: solutia SeniorERP – pentru gestionarea resurselor, cu implementare 100% remote si platforma E-commerce – pentru cresterea vanzarilor in zona de online. Astfel, la finalizarea proiectului, toate canalele de vanzari vor fi gestionate in timp real, intr-un sistem integrat.
Ne asteptam sa reducem din operatiunile manuale repetitive care sunt predispuse erorilor si consumatoare de timp, sa avem o gestionare mai buna a resurselor si sa optimizam procesarea comenzilor. Asadar, la final de proiect, toate comenzile, fie ca vorbim de cererile venite prin agentii de vanzari, fie ca vorbim de cele intrate prin magazinul online, se vor duce direct in soft si prelucrarea acestora se va face imediat. Informatia va circula mult mai usor, acuratetea datelor va fi mult mai buna, iar noi vom putea monitoriza toate activitatile si, astfel, obtinem un control mult mai mare asupra afacerii
- a declarat Gabriel Lemnariu, Director General Laktotrio
Vanzari mai mari, la costuri reduse, si un lant alimentar mai scurt
Alegerea platformei E-commerce a venit si din dorinta echipei Laktotrio de a urma trendul din piata, tot mai multi consumatori indreptandu-se spre cumparaturile online, inclusiv pe segmentul industriei alimentare. Odata dezvoltat si magazinul online, producatorul va reusi sa scurteze lantul alimentar si sa obtina vanzari mai mari la costuri reduse, prin reducerea numarului de intermediari din etapele comercializarii.
SeniorERP si platforma E-commerce, impreuna, reprezinta solutia de viitor care asigura succesul pentru producatori, acel lant scurt necesar in industria alimentara. Sa ajungi direct la consumatorul final, fara intermediari – este visul oricarui producator.
Platforma E-commerce ne ajuta sa ajungem la clienti mult mai rapid, cu niste costuri mult mai mici si avand o vizibilitate mult mai buna a companiei si a produselor pe piata. Clientii vor putea transmite comenzile electronic, acestea fiind centralizate automat si trimise direct in sistem pentru picking. Avem nevoie de vizibilitate si platforma E-commerce cu posibilitatile multiple de promovare pe care le include, ne poate oferi acest lucru. In online, un producator, fie el si mic, daca isi face treaba corect, se poate lupta cu arme egale cu orisicine. Acolo nu mai vorbim de spatiul din raft, de bani alocati pe vanzari etc.
- a adaugat Gabriel Lemnariu,
care este si presedintele Asociatiei "Produs in Bucovina"
“Recomand tuturor producatorilor din Romania sa se axeze pe oportunitati in aceasta perioada: sa investeasca in utilaje, softuri si oameni”
Conducerea companiei Laktotrio considera ca o perioada de criza poate fi transformata intr-o oportunitate, motiv pentru care a ales sa investeasca in solutiile Senior Software, lansand totodata un apel catre producatorii din Romania.
Nu imi este frica sa investesc, chiar si in aceste conditii vitrege si recomand colegilor sa faca la fel. Vrem sa trecem muntii cu Senior Software si sa fim prezenti la nivel national pentru ca este un furnizor capabil sa implementeze un astfel de proiect. Fiecare dintre noi trebuie sa investeasca in tehnologie, dupa posibilitati. Recomand colegilor din Asociatia “Produs in Bucovina” si tuturor producatorilor din Romania sa se axeze pe oportunitati in aceasta perioada: sa investeasca in utilaje, softuri si oameni
- a adaugat presedintele Asociatiei “Produs in Bucovina”.
Decizii bazate pe informatii corecte, procesate in timp real
Echipa Laktotrio sustine ca datele din teritoriu si din companie, colectate si prelucrate rapid, sigur si corect, asigura succesul oricarei afaceri, prin stabilirea directiilor potrivite spre care trebuie sa se indrepte businessul in raport cu schimbarile din piata.
Pana acum rapoartele s-au facut in Excel si imi era foarte greu sa le urmaresc, sa fac analize de business, sa vad performantele in vanzari si sa iau deciziile potrivite. Dura foarte mult pana ajungeau la mine informatiile referitoare la competitorii din piata, ce face competitia, cand sunt modificari de pret, campanii etc.
Cat despre acuratetea datelor transmise nu puteam fi siguri pentru ca oamenii de vanzari isi notau informatiile efectiv cu pixul pe hartie, dupa care la sfarsitul zilei le centralizau si le trimiteau printr-un formular de pe laptop.
Noi am inceput si livrarile la domiciliu, iar cand nu ai instrumentele necesare, sa raspunzi la telefon, sa notezi de mana fiecare comanda in parte si apoi sa verifici ce e in stoc, presupune un volum imens de munca si un risc crescut de producere a erorilor.
Am mari asteptari de la noul proiect pentru ca atunci cand iau o decizie o sa fiu sigur ca e decizia corecta in proportie de 100% sau 99,9% pentru ca e bazata pe date reale, cu un risc mult mai mic de eroare umana.
- a completat directorul general al Laktotrio.
Despre Laktotrio 2001 Prod
Cu o cifra de afaceri de 3,5 milioane euro, Laktotrio 2001 Prod este o companie din Horodniceni, judetul Suceava, care de aproape 20 de ani se ocupa cu productia de branzeturi si alte derivate din lapte, realizate dupa retete traditionale. Firma are o distributie regionala, produsele fiind comercializate in circa 500 de magazine fizice, cele mai reprezentative fiind sub marca “Produs in Bucovina”, asociatie din care fac parte 48 de producatori, printre care si Laktotrio.